Kokos, sjokolade og nøtter

Jeg tenkte bare å stikke innom bloggen i mens jeg er hjemom mellom slagene på håndballskole. Jeg skal si mer om håndballskolen senere, jeg rekker ikke skrive så mye nå før jeg må dra tilbake. Men jeg tenkte å tipse dere om noen drikker jeg kjøpte på butikken i går. Jeg fant en Bendit smoothie i kjøleskapet, med smak av kokos og ananas, som jeg drakk med frokosten min i går. Og den var SÅ god! Jeg elsker de små, søte Bendit smoothiene, og denne er blant favorittene. Jeg er som regel litt skeptisk til kokosdrikker, fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger, men denne var kjempegod. Og det er limited edition så den må prøves ut før den forsvinner. Etter frokosten dro jeg på butikken og kjøpte flere av den. 

I tillegg prøvde jeg ut en ny sjokolademelkgreie fra Arla, som var kjempegod. Med lite sukker og masse proteiner. Jeg kjøpte den på Rema. Hvis dere lurer da, så elsker jeg å prøve ut nye ting i matveien haha, har kanskje mer en ekstrem trang til å prøve alle nye produkter som ser morsomme ut. 

Kjøpte meg også masse gode nøtter når jeg først var på handletur, som jeg tok med meg som proviant og godis i helga. Nå skal vi hive oss rundt, spise litt havrepannekaker og dra tilbake til Lundamo for mer trening. Vi blogges ♥ Og let me know hvis dere prøver ut kokossmoothien, hva dere synes! 

 

4 kommentarer
    1. du må bare prøve froosh sin ananas, banan og kokos-smoothie. går i det samme, men den er litt tykkere og enda bedre 🙂 finnes også en med akkurat det samme + spinat, den er og veldig godt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg