Innkjøp

Hei! Her kommer innkjøpene mine fra gårsdagen. Jeg kjøpte ikke så mye, men tenkte det var morsomt med et innkjøpsinnlegg uansett. Så lenge siden ♥ Så here we go. 

Jeg kjøpte disse skoene, på Skills. Jeg kjøpte dem i størrelse 40, men nå lurer jeg på om de er litt for små (haha store føtter<3). Noen som har samme modell, som vet om de går ut litt? De er supersøte da, litt for sukkersøtt for meg kanskje, men liker det. 

Så kjøpte jeg en ansiktsmaske på Lush. Jeg har alltid vært litt skeptisk til Lush, fordi jeg tenker de bare putter oppi hva som helst ettersom det er hjemmelagde produkter. Men samtidig er det jo litt sjarmerende og jeg har hørt masse bra om produktene, so I figured i’d give it a shot. 

Og til slutt kjøpte jeg en bikinioverdel på Bikbok. Jeg har kjøpt meg den trusa på Nelly som alle har for tiden (hvis dere skjønner hvilken jeg mener), den som er så høyt oppe på hoftene. I hvert fall, jeg har kjøpt den i svart, så jeg tenkte denne toppen kunne passe fint. Også er det leopardmønster, som jeg har fått litt dilla på for tiden. Det ligger sånn i gråsonen mellom harry og moteriktig hele tiden, og det digger jeg. 

Hva synes dere om innkjøpene?

3 kommentarer
    1. Jeg har samme skoene i annen farge, og jeg har i 39 og føler jeg kunne hatt 38! Tenkte også shit har jeg tatt feil størrelse nå, men de har tydeligvis “utvidet” seg litt ja :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg