Simply the best

Hei babes! Da var det manda igjen da, ny uke – nye muligheter. Jeg sto opp klokka ni i morrest og dro på 3T med Johanna og Maja klokka ti for å trene styrke. Etter treningen (eller in the middle of it) bestemte vi oss for å trosse regnværet og dra på en aldri så liten bytur. For selv om det regnet og minnet mer om høst enn sommer, så var det faktisk sommersalg i byen. Så jeg, Trine, Maja og Ida kjørte av sted. Som vanlig suger jeg på salg og kom ikke hjem med en eneste salgsvare, men litt shopping ble det på den korte turen. Jeg kan vise dere innkjøpene, hvis bloggverden fortsatt ser på innkjøps-innlegg som legit?? I dunno, holder vi på med det enda? Jaja jeg kan no gjøre det uansett. Må vise dere senere da, for nå skal jeg på håndballtrening. Og forresten så holder jeg på å svare på spørsmålene til månedens spørsmål, just so you know ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tights HER , sportsbh HER – begge fra 3tshop.no

Er ikke så spennende i matveien for tiden, men tre grove brødskiver med makrell, etter en treningsøkt slår aldri feil hos meg. Jeg elsker makrell i tomat ♥ Så enkelt og greit. Mmm. Brødet kjøpte jeg på Rosenborg Bakeri og er helt glutenfritt (og kjempegodt)!


 

6 kommentarer
    1. leste at dere har basisøkt på olympiatoppen hver tirsdag med mage/rygg, kunne du laget video fra disse øktene, eller skrevet øvelsene dere gjør? hadde vært veldig gøy å lese mer om hvilke øvelser du kjører når du trener og hvilke intervaller osv!! Evt at du kunne lagt ut “ukas treninger” hver søndag eller noe slikt med litt mer utfyllende om hva du gjorde på treningene utenom håndball, og evt korte trekk med hva dere gjør på håndballtreningene. Temaene for øktene eller hovedtrekkene osv 🙂

    2. Elsker hverdagsinnleggene dine med mat, trening og andre ting du gjør! Fortsett med det, du er superinspirerende:-)

    3. Føler du deg noen ganger mer sliten på håndballtreningene mtp at du har trent tidligere på dagen? Merker du forskjell på hvor mye du klarer og “ta ut” på håndballtreningen om du har trent før på dagen eller ikke? Spiller selv, og vet liksom ikke om det lønner seg å trene tidligere på dagen også…

    4. Hadde vært veldig nyttig (for meg i hvert fall…) med et innlegg med litt tips til forskjellig glutenfritt brød og bakverk! 🙂 Både litt man kan kjøpe, men også ting man kan lage selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg