TV-innspilling

Hei dere! I dag har jeg vært med på noe veldig gøyy. Jeg har allerede røpt det på snap, men tenkte jeg måtte si det her også. Jeg var nemlig på innspilling med NRK i dag for en episode i Newton. Dere husker vel det programmet?? Jeg så det kun når jeg var liten, men jeg husker det utrolig godt enda. Så derfor var det med glede at jeg sa ja til å være med da de ringte. Dagens episode handlet om å slå verdensrekorden i vannballongkasting – så lagt som mulig, med mottak, uten å sprekke den. Verdensrekorden er på 38,5 meter. Med andre ord mission impossible. Én ting var å kaste vannballongen langt nok, en annen ting var å faktisk ta i mot den, uten å få den splæsha i hele trynet. Heldigvis var det jeg som sto for kastinga, og Lydia (programlederen) som fikk noen kraftige dusjer med kaldvann, selv om hun fikk hevne seg på meg til slutt. Dere kan legge til nrknewton på snap for å se litt av dagens innspilling :)):)) 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flere enn meg som så på Newton, eller ser det enda? ♥

7 kommentarer

Siste innlegg