Photoshoot med Høyer

Hei dere! Første mandag etter eksamen, og det er så digg for nå kjennes hverdagen ut som en evigvarende helg. Eller det vil si, jeg sto opp halv åtte for å trene styrke med laget, men trene må jeg gjøre uansett, så da er det like greit å gjøre seg ferdig med det så tidlig som mulig. Etter treningen skyndte jeg meg hjem en tur for å dusje og sminke meg. Så kjørte jeg ned til byen for å være med på en photoshoot med Høyer, i samarbeid med Byåsen elite. Det var jeg, Teo og Alstad som fikk gleden være modelzz, og fine Julie tok bildene. Det var i hvert fall veldig morsomt, og så masse fine klær da!! Vi tok bilder i joggisen i dag, det vi trives best i. Legg til hoyertrondheim på snap for å se some booty in action ;p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg