Pizzatime

Hei babes! I går var en finfin dag – helt til jeg fant ut at det var pinsehelg og at alle butikkene stengte før jeg rakk å tenke. Jeg trente fra morgenen av fordi jeg og Pernille skulle på shopping sammen resten av dagen. Vi shopper sjeldent sammen, og når vi først gjør det da, så velger vi seff den ene dagen da alle butikkene stenger klokka fire. Vi kom oss faktisk gjennom et par butikker, lykkelig uviten om at tiden var i ferd med å løpe fra oss. Helt til vi kom til Urban der jeg hadde sett meg ut en joggebukse jeg ville kjøpe. Så jeg plukket opp buksa, og i det jeg gjorde det hørte jeg en litt sur stemme bak meg si “du kan godt prøv den, men du får ikke kjøp den for æ stengt kassa no”. Åhkeyyy tenkte jeg, kundeservice hva er det liksom. Men oh well da fikk jeg spart de 600 kronene. 

Da vi hadde innsett at slaget var tapt og at vi måtte kansellere shoppingen, kjørte vi til Solsiden og spiste en sen lunsj på Una. Det var koselig da ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg spiste en glutenfri, hvit pizza som het “Bianca”. Mmm delicious

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser – H&M

Tights – Nelly

Jakke – vintage fra min bestemor

Sko – Adidas
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg