Balance is key

God dag mine venner! I dag våknet jeg av meg selv klokka seks og var pling våken. Jeg vurderte sterkt å stå opp siden jeg uansett skulle opp om en times tid, men det endte med at jeg gikk for å tisse og la meg til å sove igjen. Så våknet jeg av vekkerklokka klokka sju og var stuptrøtt ofc. Er alltid trøtt når jeg må opp, derimot når jeg ikke må det så er det bare digg å våkne tidlig. Well well. Klokka åtte dro jeg på trening, og nå sitter jeg ute i sola og spiser lunsj og leser til eksamen. Jeg skal ikke late som jeg har stått ved grillen og laget meg dette flotte måltidet til lunsj, det er nok middagsrester fra i går, men jeg sier ikke neitakk til det. 

Om ikke lenge må jeg si hade til eksamenslesing for a while, jeg skal nemlig partye resten av dagen haha. Trening > Skole > Fæst  ville vært facebook-statusen min noen år tilbake. Vi har nemlig lagsfest (med byåsen), så det blir gøyy. Kanskje ikke den beste oppladningen til eksamen på fredag, men balance is key eller??

Sitter her og leser, men har mest lyst til å bare slenge meg i denne sofaen og sole vampyrkroppen litt. Er jo så fiiiint vær ♥ Ha en fin dag!!


 

5 kommentarer
    1. Hola matholck 🙂 i will out of this country :0 Elf expressen my far was a King remember the name Barry 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg