Sol og såpebobler

Hei dere, god søndag! Til tross for at jeg har vært litt småsyk i helga med en forkjølelse, så har det vært en finfin helg. På fredagen lagde jeg og Trine taco og startet på en serie sammen, The Killing på Netflix. Vi hadde en gjennomført girlsnight, mens resten av jentene enten var med typen, på jobb eller andre ting. Svært sjeldent vi er bare to stykker sammen på en fredagskveld. Vi lakkerte negler og tok maske, haha what a cliche. 

I går våknet jeg sent og spiste frokost med mami før hele familien ordnet seg og dro til mimmi og beste. Beste hadde bursdag så det ble en koselig liten feiring med tidlig middag og kake ♥ Elsker å være på besøk hos dem, det er så fint der og jeg blir inspirert av alt. Det så dere kanskje på mystory både på snap og insta haha, veldig mye bilder. 

min lille bebbi ♥


mami, mimmi og beste ♥

Gårsdagens antrekk kommer i eget innlegg litt senere. Ha en herlig søndag! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg