Coffe to go

God morgen! Litt fravær fra bloggen i går, men det går vel an å skylde på helligdagen for det eller? For selv om det var helligdag så følte jeg meg travelt opptatt med ting fra morgen til kveld. Jeg hadde trening fra morgenen av, og dro hjemom for å dusje og pakke med meg litt proteins etter det, for så å ta med meg det hjem til Johanna og lese til eksamen der. Jeg var der helt til tiden var inne for å hente opp Katrine og dra på kino med henne. Det er et triks det er lurt å prøve ut altså, dra på kino eller gjør noe sånt på torsdagskvelden, da føles det som fredag og helgen blir myye lengre! Wihuu, dunno why nobody ever thought’bout that lol. Vi så Fast8, det er liksom vår greie. Vi har sett alle filmene sammen, så det er en tradisjon vi ikke kan bryte. Flaks at hun var ferdig med folkehøyskole nå så vi rakk å se den på kino. 

I dag er enda en matpakkedag med coffe on the run. Nå skal jeg nemlig roadtrippe til nabolandet med Trine og Katrine for å handle masse artig svensk mat. Jeg sa jo at jeg begynte å gå tom for det, så da er det på tide å fylle opp lagrene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

↑ mager kesam med zero saft, cottage cheese, banan, gojibær, musli og kokos

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
søt jente (12) med matpakken sin under arma klar for dagen

5 kommentarer
    1. Hei boss lady 😉 jeg tenkte kansje du kan finne meg en plass hvor jeg kan leie leileht ikk så dyrt jeg vet du digge mg 1pourcent 😉 skal være rolig å ha opptatt md mobile og instagram 🙂 du vet sjøl jeg digge deg vil ikk angre etterpå jeg er sett mange tentatiion men dforstatt du er min best blomster 😉 kos jeg er Lillehammer å chiller litt skal borte på øyer å besøke mamma etter rett fram fra Elverum :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg