Ferdig for denne gang

Hei dere! Nå har jeg akkurat spist pannekaker til middag, noe som smakte litt for godt og endte opp med at jeg sitter her alt for mett i dette øyeblikk. Men jeg skal ikke klage, det er ganske luksus å komme hjem fra en litt vel gjørmete løpetur i granåsen, til nystekte pannekaker og en smørblid mamma. Sånt blir man glad av. I tillegg er jeg ferdig med de fysiske testene med håndballaget, for denne gang. Jeg hadde jo bip-test i går, og ettersom jeg skrev at jeg skulle ta den, så hadde jeg allerede bestemt meg for at jeg skulle dele resultatet med dere uansett hvordan det gikk. Vel, jeg klarte litt over 11, noe jeg sier meg fornøyd med. Verre blir det etter sommeren når målet er å slå det. For dere som ikke har løpt bip-testen så skjønner dere sikkert ikke så mye, men dere som har løpt den vet hvor jævlig den er. Selv om det verste går på det mentale før testen. Jeg psyker meg ned så gææli, så jeg er jo kvalm når selve testen starter 🙁 Skjønner ikke at jeg gidder. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld så blogges vi ♥

4 kommentarer
    1. Spurte deg i et annet innlegg om hvordan det gikk, artig at du delte 🙂 Vi sprang nemlig også bip testen i toppidretten på skolen idag! Helt jævlig men litt morsomt å prøve å slå forrige rekord også!

    2. Hei! Utrolig artig at du delere resultater! Tok dere flere fysiske tester og hva var eventuelt resultatet på de? Går på håndball selv å synsest derfor håndball og treningssnakk er veldig gøy p lese om😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg