Sunnifisert sommerdessert

Nå nærmer sommeren seg med stormskritt, noe som betyr at man får servert fruktsalat med vaniljesaus, bær med sukker og fløte, og iskrem til dessert ofte. Og jeg elsker jo selvfølgelig alt av det der, men jeg har ikke planer om å spise det hver dag (selv om det frister). Hvis man derimot finner sunnere alternativer til disse herlighetene så blir det ikke så ille. Det er ikke meningen å ødelegge vaniljesausen for dere, I luuuv vaniljesaus og får jeg det servert til dessert av besteforeldrene mine så spiser jeg det ofc. Men la oss si at vi befinner oss i eget hjem, da er det som regel litt enklere å velge et sunnere alternativ uten å føle seg uhøflig. Så her kommer et sunnere alternativ til bær med vaniljesaus. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som dere ser så har jeg brukt Propud vanilje-milkshake som saus over blåbærene. I tillegg kan man jo strø litt sukrin eller lignende over, hvis man vil ha det enda søtere, men fortsatt sukkerfritt. Nå har det jo kommet vaniljesaus zero også, men jeg falt for denne varianten. Så folkens, en superenkel, sunn og god dessert vi kan spise så mye vi vil av! Blir ikke bedre enn det si. Nå må jeg komme meg til Sverige igjen snart, for å hamstre mer av disse produktene. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Summer – we ready for u ♥ Jumpsuit fra Missguided, glemte av denne på innkjøpsvideoen fra LA. 

2 kommentarer
    1. Hvordan gikk bip-testen, vil du dele resultatet? Skjønner hvis du ikke vil 🙂 God helg og lykke til på eksamen(er?) <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg