Skal bli bedre

Hei! Hvordan går det med dere for tiden? Jeg lurer på hvordan dagene deres ser ut og hva dere fyller dagene deres med. Er det eksamensperiode fylt med stress og inntak av svart kaffe på høykant? Er det post-russetid med influensa og en evig hangover? Er det jobb fra åtte til fire, eller er det kanskje sommerferie allerede?

Det er rart hvordan det er helt naturlig for meg å skrive om det jeg gjør om dagene, til dere, uten å vite veldig mye om hvem jeg skriver til og hva dere driver med om dagene. Jeg vet hvem noen av dere er, noen av dere kommenterer med bloggadressen deres og da tar jeg gjerne turen innom for litt input og inspirasjon (jeg skal forresten bli bedre til å kommentere deres blogger også). Men jeg har jo en hel del flere lesere enn jeg har folk som kommenterer, så det er vanskelig å gjette seg til hvem dere er.

Men enda vanskeligere er det for meg å vite hva dere egentlig ønsker å lese om. Jeg har blogget om så veldig mye forskjellig opp gjennom tidene, så det er vanskelig å vite nøyaktig hvorfor dere gidder å stikke innom akkurat min blogg hver dag. Før var jeg litt mer sånn kunne ta 7 bilder av en blomst og legge ut, eller leke modell foran selvutløseren i solnedgangen og adde en catchy overskrift. Så kom jeg inn i en periode med mer trening og kosthold på bloggen. Gjennom hele tiden har det vært mye om meg og vennene mine, fordi vi finner på så mye sammen og fordi vi har et så godt forhold til hverandre. Og nå for tiden er det vel mest hverdagsinnlegg. Jeg elsker jo at dere liker bloggen min, tro meg, jeg er evig takknemlig for hver og én av dere, uansett hvorfor dere gjør det. Men hva er det egentlig dere liker å lese om? 

Akkurat nå har det vært en periode med masse tanker i hodet, spesielt om håndball og studier – hvor ser jeg meg selv om 3 år, hva er drømmen, hvor langt ønsker jeg å nå, hvilken klubb skal jeg signere, hvilket studie skal jeg søke. Og innimellom disse tankene så har det vært mange treninger og mye eksamenslesing. Så kommer bloggen i tillegg til dette, og jeg hater at det blir en slags stressfaktor. Og da blir det ikke bra gjennomført heller, så jeg føler bloggen har vært litt kjedelig i det siste. Men jeg skal bli bedre. Når eksamen er overstått, og jeg kommer litt inn i nye rutiner på nytt lag, og ikke minst når sommerferien kommer sigende frem, da skal jeg bli bedre. Og jeg gleder meg – guud som jeg gleder meg til sommerferie ♥ ♥ ♥

Noen funny throwbacks from back in the dayz ♥

 

24 kommentarer
    1. Liker å lese nettopp fordi det er så mye variasjon! Venner, trening, mat, familie, skole osv. Kjedelig når det blir ensidig.. Synes det er kjempegøy at du blogger om håndballen også, det er kult og skiller deg ut fra alle andre bloggerne.

    2. Variert lesestoff er akkurat det jeg liker. Synes du gjør en kjempegod jobb med å balansere mellom jobb, venner, trening og studier:) Du er absolutt min favorittblogger, og jeg elsker å klikke meg inn her hver dag for å lese om hverdagen din. Høres kanskje litt creepy ut, hahah. Duu er i hvert fall utrolig flink til å skrive!
      Når det gjelder hva vi lesere driver med så kom jeg akkurat hjem fra folkehøgskole, så nå jobber jeg litt innimellom, og er med venner når jeg har tid til dét.

    3. jeg liker oppskriftene dine, og gir meg inspirasjon til å spise sunt! i tillegg liker jeg bloggen din fordi det er et positivt sted, og jeg blir rett og slett glad av energien du har 🙂 gode rutiner og glade dager! det liker jeg

    4. Liker veldig godt bloggen din som den er i dag! Men gjerne tips om diverse ting, treningstips og kanskje videoer med vennene dine?:)

    5. Lærer på 37 år:) Synes du virker som en hyggelig jente, og har lest bloggen din i mange år!! Liker at du skriver variert, og spes. om trening og mat!

    6. Hei!
      Følger deg på VSCO og så du la ut et bilde av noen oransje/peach nikesko med svart merke. Husker du hvilken modell det er? 🙂 Så sykt fine!!

    7. Jeg liker variasjonen i innleggene dine! Litt trening, litt mat, litt venner, litt jobb, litt håndball.. I tillegg er dette en blogg jeg får god-følelsen av å stikke innom 🙂 Jeg syns du fremmer en sunn livsstil, du virker som du har et normalt og sunt syn på trening, mat og kropp – og DET finner man ikke mye av i bloggverdenen, så her skal du ha enorm creds! I tillegg klarer du å fremme det uten å ha lettkledde bilder av deg selv i annenhvert innlegg. Vil egentlig bare si, fortsett på måten du gjør, for du er en av de få bloggene jeg an stikke innom og bare bli skikkelig glad av 🙂

    8. Jeg liker den slik den er! EN god miks mellom venner, familie, trening og kosthold. Gjerne enda flere oppskrifter:-)

    9. Elsker å lese bloggen din nettopp fordi den er veldig variert! Selv er jeg veldig glad i handball, og synes derfor at det er veldig interessant at du velger å blogge litt om det også! Ellers er jeg veldig glad i de hverdagslige innleggene dine, og jeg finner faktisk inspirasjon i at du skriver om det du gjør i løpet av en dag, bla. studie, trening eller rett og slett slasking på sofaen!

    10. Jeg liker at du skriver om så mye forskjellg! Trening og kosthold, hverdagen din, venner og sosiale ting osv! Digger også stilen din, så elsker antrekksbilder også!

    11. Lest bloggen din så lenge som jeg kan huske, og nettopp det er fordi du er en blogger med mye selvironi, humor, gode refleksjoner og du virker veldig jordnær. Ut av dette kommer det videobloggene (som jeg helt ærlig digger! Gjerne flere av disse), varierte innlegg med alt fra kosthold, trening, håndball men samtidig til innlegg med som sagt gode refleksjoner fra deg på alt dette stresset med idealet om “drømmekroppen”. Føler mange gang etter å ha lest bloggen din i så mange år at jeg kjenner deg, og vennegjengen din siden det også er mye av de på bloggen, for formidlingsevnen din er noe ut av de få har! Vær så snill og ikke tenk på bloggen som et stressmoment, for det har aldri jeg gjort. Du er en travle jente med studie og venninner, men som samtidig vil holde kroppen i trening og den balansen synes jeg du mestrer bra! Fortsett å skrive om akkurat det, for det er nettopp det jeg interesserer meg for og derfor jeg klikker meg inn på bloggen din hver dag!

    12. Hei Mathilde! Grunnen til at jeg leser bloggen din er ofc fordi du skriver variert, både om trening, kosthold, venner og familie, som flere har nevnt over meg her. Men samtidig er det ikke bare derfor jeg leser den. Jeg leser den fordi jeg liker personligheten din. Jeg synes du er en artig person, og det synes veldig godt gjennom måten du skriver på og det du skriver om:-) Du har alltid en positiv innstilling, og du bidrar ikke minst til at alle skal være fornøyde med seg selv slik de er, noe som er veldig positivt:-) Fortsett med det du gjør, og blogg gjerne om håndball. Selv spiller jeg fotball, og vet generelt litt lite om håndball, så det at du skriver om det på bloggen holder meg oppdatert! Hadde vært utrolig koselig å bli kjent med deg. Du virker som ei super jente:-)
      Hilsen jente 20

    13. Jeg fulgte bloggen din som inspo før da jeg blogga selv, og nå når jeg er tilbake som “blogger” føler jeg meg nesten litt “hjemme” når jeg besøker bloggen din. Selv hverdagsinnlegg du kanskje føler er kjedelige for oss å lese om, synes jeg likevel er gøy på måten du skriver. Om du velger å legge ut 7 bilder av en blomst eller hvor gøy det var å grille, i’ll be here:) Ha en fin dag!

    14. Liker bloggen din nettopp fordi du har en så “normal” hverdag. At du går på skole, jobber, spiller håndball, er med venner osv. Kjenner meg veldig igjen i deg, og å klikke seg inn blir litt som en “prat” med en venninne på andre siden av landet!

    15. Jeg er 15 år gammel og spiller håndball selv. Håndball er noe jeg virkelig brenner for! Jeg har fulgt bloggen din i noen år nå, og synes det har vært spennende å følge utviklingen din som håndballspiller – fra å kanskje “bare” drive med det som en hobby, til å signere kontrakt med Byåsen. Du gir meg inspirasjon til å fortsette selv❤ Jeg digger innleggene dine som handler om håndball og innleggene som inneholder oppskrifter (sunnere alternativer av ulike ting, osv) Love you❤

    16. Liker veldig godt når du skriver om håndball, trening og kosthold. Du gir liksom oss tenåringer/unge voksne en stemme. Joda det finnes drøssevis av treningsbloggen osv, men få som er på vår alder. Derfor digger jeg å lese din. Variasjon er det beste

    17. Synes det er veldig interessant å lese bloggen din, men savner at du åpner deg selv 🙂 litt mer personlige innlegg – trenger ikke å dra den sååå langt som sophieelise altså, men ja, you get it 😉

    18. Elsker variasjonen på bloggen din – favoritt innleggene mine må være:
      – Trening (treningstips!!)
      – Reiser (småturer som hytteturer og selvsagt de lengre turene)
      – Hverdagsgleder du har med venninne gjengen din + familyen (som er inspirerende, når hverdagen blir for kjedelig her i heimen!!)
      Men hovedgrunnen til at jeg leser bloggen din er livsgleden og positiviteten du utstråler!! Elsker mennesker som byr på seg selv, og er optimistisk til det meste!! Du virker som en herlig person!! Vær deg selv – og jeg er fast leser!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg