Hangover??

Hei dere! Etter overskriften å dømme skulle man kunne gjette at jeg var ute på byen i natt til klokka tre og våknet opp og følte meg skikkelig hangover i morrest. Og hvis dere gjettet det, så gjettet dere forsåvidt riktig. På dager som denne så føler jeg meg hangover, og med dager som denne så mener jeg dager etter jeg har jobbet natt på Downtown. Så teknisk sett var jeg ute på byen til klokka tre i natt – bare at jeg var hun damen som du kjeftet på fordi du syntes det var så alt for dyrt å komme inn. Well well jeg tar meg ikke så nær av de surpompene som rager på meg av den grunn, er ikke slik at det er jeg som bestemmer prisen der jeg sitter uskyldig i coveren. Dessuten kan du jo takke deg selv, for det er ingen som tvinger deg til å være der, og 9/10 ganger så betaler du deg inn uansett. Men jeg vil heller sende en liten hilsen til dere søte, snille menneskene som sier fine ting og er høflige. Jeg synes det er veldig stas når det kommer bort noen som sier de liker bloggen min (selv om vedkomne kanskje mest sannsynlig ikke ville sagt det i edru tilstand haha) ♥ Det gjør uansett kvelden noen hakk bedre. 

Så i morrest våknet jeg ikke før etter klokka tolv, noe som var sykt digg. Ikke hadde jeg noen planer for dagen heller, så det var ingen grunn til å stresse. Jeg lagde meg en deiiilig frokost og lå på sofaen i noen timer. Jeg startet på en ny thrillerserie på NRK, Midnattsol. Det er bare lagt ut to episoder av den enda, men de varer i en time hver så det var jo som å se en lang film. Den virket i hvert fall veldig spennende. Etter at jeg hadde ligget nok timer på sofaen, bestemte jeg meg for å ta turen til 3T for en liten økt, slapp som jeg var. Men det gikk greit, det er jo som regel veien til treningssenteret som er den verste. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld! ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg