17 mai er vi så gla i

Hei dere! Gratulerer så mye med gårsdagen ♥ 17 mai er en så herlig dag og trapper ubeskjedent opp på topplista over beste dager i året. Det er en festdag uten like, og champagne for breakfast er, om ikke helt innafor, helt obligatorisk. Dermed går man rundt og kjenner på boblene i glasset kontinuerlig gjennom hele dagen, fra morgen til kveld. Vi var jo ekstremt heldig med været her i Trondheim da – blå himmel, sol og varmegrader. Og jeg tør påstå at så og si alle trønderne jeg kjenner, som feiret nasjonaldagen i bartebyen, holdt til på Solsiden en eller annen gang i løpet av gårsdagen – for GURI det var fint der. Jeg og jentene + noen kompiser og kjærester hadde bord på San Sebastian på kvelden, og spiste nydelig mat der. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fra venstre: meg, Johanna, Louise, Lene, Trine, Katrine, Thea, Martine og Hanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse jentene gjør meg overlykkelig ♥ Som dere ser så savnet vi noen squadmembers i år da. Nora, Anna og Markus + de 3 russejentene som kjørte sitt eget løp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Er det noe jeg gjør 17.mai så er det å spise. Jeg føler jeg spiser hele tiden. Går litterally fra det ene måltidet til det andre. Starter dagen med champagnefrokost (og kake), går rett derfra til lunsj med familien (og mere kake), og derfra til byen for å spise middag på restaurant, og ender opp hjemme med (guess what) rester etter dagen, som vil si masse KAKE. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Håper dere alle hadde en fantastisk feiring av nasjonaldagen, så er det bare å glede seg til neste år ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg