Det var på hengende håret

God 16 mai da dere (med andre ord: har dere prøvd bunaden eller?) ! Kan bare drite i alt styret om sommerkroppen, det er bunadskroppen som faktisk betyr noe. Hvert år fortrenger jeg selvfølgelig sannsynligheten for at den har blitt for liten, så jeg prøver den dagen før i håp om at den passer. Og passer den ikke da, nei da var det veldig dumt. Men heldigvis så fikk jeg den på meg nok et år. Kan kanskje ikke spise så mye kake som jeg hadde sett for meg (det var kanskje litt for mye uansett), men så lenge den går igjen så er jeg fornøyd. 

I dag var jeg hos H2 Bleach & Sisters på Mercursenteret og fikk håret fiksa til i morgen. Det var på tide å klippe luggen, og det er digg å ikke ha den hengene i øynene. Det var flinke Telma som klippet meg og krøllet håret mitt. Jeg håper det holder seg til i morgen, så jeg slipper å gjøre noe når jeg står opp. Jeg skal nemlig jobbe i natt, på Downtown, så jeg er sikkert helt skutt i morgen tidlig da, haha great. Jeg på champagne-frokost med jentene klokka ni, så jeg må vel ta til takke med 4-5 timers søvn. Gleder meg uansett masse til 17 maiiii♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genser fra NA-KD

Bukse fra American Apparel

Sko fra Superga (kjøpt på Høyer)

Flere som gleder seg til i morgen??

7 kommentarer
    1. Hei 😉 du ser nydelig ut 🙂 skal bare chiller i morra 🙂 vi er verden sende 😉 happy 17 mai ;/ you now i love u hardt 🙂

    2. du ser SÅ fresh ut med det håret, og virker som om du har finnet “din egen stil” litt mer og mer. du stråler assa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg