Sykehusbesøk

Hei dere! Er det ikke deilig med så fint vær ute? I hvert fall er det det i Trondheim. På fredag, etter vi hadde vært til Katrine, dro jeg på Solsiden med noen venninner og spiste på Olivia. Det var nyydelig mat, and ofc I ate pizza, veldig svak for pizza. På lørdag sov jeg lenge, og tok meg en joggetur i sola da jeg sto opp. På dagen tok jeg og Pernille noen bilder til en haul med NA-KD på instagramstory, kanskje dere så den? Etter det dro jeg med Johanna og Maja for å besøke russejenta vår på sykehuset, haha ikke spør. La oss bare si at russetida tærer på kroppen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter et par timer på sykehuset, dro vi hjem til Maja og spiste taco på verandaen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva har dere gjort i helga?

9 kommentarer

Siste innlegg