Rutinemennesker

Hei god dag! Så morsomt med masse respons på forrige innlegg, dere er herlige! Akkurat nå er det en kort pause i håndballen, på treningene har vi frivillig ballspill, og ellers blir det mye tid til 3T. Byåsen elite skal forresten samarbeide med 3T neste sesong, noe som gjør situasjonen litt enklere for min del haha, de har jo vært i samarbeid med Impulse fram til nå. I går var jeg, Maja, Hanna og Johanna på Tabata etterfulgt av Yoga, på 3T-Ilsvika. Døden, men digg etterpå.

Og ellers gjør jeg ikke så mye om dagene, annet enn å lese til eksamen. Jeg og Johanna er så rutinemennesker, så de tre siste dagene har jeg kommet til henne klokka ni og spist frokost – så leser vi til klokken elleve – da tar vi oss en pære og et eple hver, skjærer det opp i biter og setter oss for å lese igjen – vi leser til klokken ett – da spiser vi lunsj, vi spiser knekkebrød med kaviar og egg (har tydeligvis fått craving på det begge to, og vi var egentlig aldri noe kaviar-fans til å begynne med) – prater og ser på dødskjedelige bolig-program (som Johanna elsker) i en times tid – også leser vi igjen til klokka blir fire. Story of our lives thiz days. 

Og til slutt en liten beskjed til dere fine russebarn der ute. Selv om jeg er ferdig med russetid, så har jeg fortsatt noen girlfriends som går 4-årig idrett og dermed er russ i år, så for å hjelpe dem å få noen stemmer på årets russesang-konkurranse så deler jeg den med dere, og de blir veldig happy om dere sender SMS: Sang 8 til 2242, eller går inn på facebook siden til maibilletten og liker innlegget til Heimdal. Her er sangen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg