Byåsen elite neste sesong

Hei dere! Her kommer en spennende nyhet, eller spennende for meg i hvert fall, men kanskje også for noen håndballinteresserte der ute. Noen har kanskje allerede sett det på instagram eller facebook, jeg har iallefall rukket å fått noen hyggelige kommentarer allerede. Jeg har nemlig signert kontrakt med Byåsen elite! Jeg kan egentlig ikke helt tro det – jeg liksom, elitespiller?? Jeg har jo vært med byåsenjentene en del på trening og kamp den siste tiden, men at jeg skulle få tilbudt proffkontrakt hadde jeg virkelig ikke trodd. Og jeg har ikke skrevet om det her, først og fremst fordi jeg følte det var litt “skrytete” og visste ikke helt hvordan jeg skulle si det uten å høres veldig cocky ut, men også fordi jeg ikke helt trodde på det selv. 

Det er en del som har spurt om håndballhistorien min, men sannheten er at den er ikke så spennende. Jeg begynte på håndball da jeg var seks år, i Heimdal , men det er uten tvil de to sesongene jeg spilte i Utleira som har hatt størst betydning for utviklingen min. Jeg gikk over til Utleira i mai 2015 sammen med Hanna og Johanna, og det var først da jeg begynte å kjenne på hvor mye håndball egentlig betydde for meg, og jeg begynte å tenke at jeg var villig til å jobbe så mye som nødvendig for å nå mitt fulle potensiale og bli så god som jeg kan bli. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg begynte på Utleira, og står trenerne, støtteapparatet og spillerne evig takknemlig for alle de fine øyeblikkene. Vi avsluttet sesongen på best mulig vis, vi tapte ingen kamper etter jul, det er helt utrolig! Dessverre så tapte vi for mange kamper før jul, og klarte ikke å nå målet om opprykk til 1.divisjon.. Jeg har fått venner for livet på Utleira, og det er trist å ikke skal spille på samme lag som dem lenger, men vi kommer til å stå hverandre nær fortsatt, det er jeg sikker på ♥

Mange fine moments i oransj drakt ♥

Nå er jeg klar for å ta et steg videre og begi meg ut på nye eventyr, og hvis dere vil være med meg på ferden så er dere hjertelige velkommen til det ♥


 

22 kommentarer
    1. Herregud så gøy!! Spiller håndball selv, og må bare si at du er en stor inspirasjon:) du virker som en fantastisk herlig jente, og jeg ønsker deg masse masse lykke til i Byåsen<3

    2. Hei 🙂 glad for dg 😉 stå på , never say never du kommer til å bli så god du kan ;* lykke til boss lady 🙂

    3. Gratulerer!! Spiller håndball selv, så er veldig morsomt å få lese om det på bloggen din og følge deg videre 🙂

    4. Kjempegøy! Det er litt av noen store steg du må ha tatt de siste årene isåfall. Spilte mot dere i sluttspill da vi var j16 tror jeg, og da var du midtback. Føler ikke det er mange år siden akkurat😅 Men tror du at du vil få spilletid på byåsen da? De er jo flere som har gjort det bra på den posisjonen siden linjespilleren ble skada (?). Ikke meningen å høres negativ ut altså, for det er som sagt kjempegøy! Bare lurer her jeg ligger😊 Går ut ifra at de faktisk vil ha ei linje fremfor en midtback der, så er jo litt opplagt, men lurer uansett.

    5. Herlighet, så kult!!! Gratulerer såå mye, dette har du fortjent. Virker som du er en person som står på og gjør ditt aller beste for å lykkes, og det står det respekt av. Lykke til i eliteserien, blir gøy å følge med deg der 😀

    6. ÅÅh nå ble jeg sykt glad på dine vegner! Jeg er selv håndballentusisat til tusen så nå gleder jeg meg skikkelig til å se deg på tv:D Har fulgt bloggen din siden før du begynte på Utleira og må si jeg har blitt såå glad hver gang du skriver om håndball, det er det jo nesten ingen bloggere som gjør
      U go girl!

    7. Gratulerer såååå mye! Jeg har alltid visst at du ville nå langt selvom jeg aldri har sett deg spille før! Men det har noe med holdningen din til idretten og at du virker så dedikert! Har selv spilt mange år på klubb her jeg bor (larvik),og heier selvfølgelig på Larvik HK når de spiller, men skal søren meg klappe litt for byåsen også når dere skal spille mot larvik <3 gleder meg masse til å se!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg