On my lips

Jeg elsker å ha farger på leppene, enten det er rødt, rosa, burgunder eller whatever. Det nye har jo liksom vært matt lipgloss, jeg har prøvd både Kylie og Anastasia sine, og liker dem veldig godt. Så jeg tenkte å prøve ut en fra Nyx også. Jeg blir veldig lett tiltrukket av fine freshe farger, så denne gangen falt jeg for en oransje matt lipgloss, wihuu. Jeg kjøpte den på h&m og kostet sikkert ikke veldig mye. Kvaliteten er ikke like bra som de to andre, spør du meg, men fargene er utrolig søte og de er billige så it’s worth a shot. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fargen heter Buenos Aires

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer
    1. Hola min spirit baby girl 🙂 love is blind 😀 i love you so much 😉 i follow your mind 🙂 en sist ting 🙂 i have a big dream, i want to be with you forever girl 🙂 your by is so beautifull 🙂 take care bcaaj :-*

    2. Så på Instagram at du har signert for Byåsen – gratulerer! Stå på videre, jeg heier på deg!👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg