Bytur og kveldstrening

Hei folkens! Beklager dårlig update i dag, blir liksom slik at jeg venter til dagen er ferdiglevd før jeg setter meg ned med kveldsmaten og blogger om dagen som har vært. Vel, i dag sto jeg opp tidlig og spiste frokostblanding før jeg jogget meg en tur i det fine været. Eller, det vil si åtte grader og overskyet/litt sol, men det er egentlig det perfekte joggevær. Etter det spiste jeg en kjapp frokost nr 2 (to knekkebrød med strandaskinke), sminket meg litt og kjørte avgårde til byen for å møte Hanna og Trine. Vi ruslet bare rundt om i byen og gikk innom noen butikker, helt til vi ble sultne og satte oss ned på Graffi. Jeg husker det var en tid vi spiste på Graffi minst en gang i uka, og måtte ty til forbud mot å spise der en periode. Men jeg mener det, Graffi-shaken er fortsatt uslåelig. Så vi spiste der i dag (for første gang på lenge), og det var nydelig. Blir nok flere restaurantbesøk framover nå som været blir finere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter byen dro jeg på spillermøte med Utleiragjengen for å høre om neste sesong og litt sånt. Mer om det kan jeg si senere. Men nå skal jeg en tur på 3T-Ilsvika med Trine og Johanna. Vi har blitt litt forelsket i kveldstreninger, og ettersom Ilsvika er selvbetjent og åpent sent på kvelden, passer det perf. 

Nå gleder jeg meg til heeeeelg, flere som gjør det eller?♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

5 kommentarer
    1. Hei boss lady 🙂 bloggen er på topp 😉 du ser veldig nydelig ute 🙂 jg er så lyst å chiller md dg 😉 angel save me 🙂

    2. Jeg MÅ bare si at jeg simpelthen e l s k e r bloggen din! Både de varierte og kule innleggene, din avslappede og hverdagslige måte å formidle på og ikke minst din herlige personlighet. Du må seriøst være Norges beste blogger. Ingen annen blogg som er like gøy å trykke seg innpå som din. Keep up the good work, vil tro du er en inspirasjonskilde for mange!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg