Fordeler og ulemper med pannelugg

Det er en del som spør meg om hvordan livet er med pannelugg, og jeg skjønner jo at dere er nysgjerrige på det egentlig, for det kan virke veldig upraktisk til tider. For eksempel på håndballbanen, og ellers på trening. Men så har det sine positive sider også, så jeg tenkte å lage et innlegg med 3 ups and 3 downs med pannelugg. So here we go

Ulemper —

1. Vi starter selvfølgelig med denne; annoying as hell hvis luggen sliter seg løs fra fliseklemmeren (sier vi det eller er det bare Voe som får kalle det fliseklemmer?) på håndballtrening og legger seg som et pledd over panna mi. En ting er hvis jeg er på 3T, da kan jeg jo bare feste den igjen, men på håndballtrening har jeg fullt av klister på hendene og gjør det bare vondt verre hvis jeg begynner å fikle i håret. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Håret mitt vokser fort, noe som resulterer i at luggen må stusses ofte. Men som dere kanskje så på mystoryen min på snap i helga så trenger jeg ikke å gå langt for å få den stusset. En drunk bestevenninne er alt som skal til. 

3. Når jeg våkner opp om morgenen ser jeg ut som Ronja Røverdatter eller Karius/Baktus (åpenbart den av dem med oransje hår). Men mamma sier jeg er søt, så det går bra. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fordeler +++

1. Jeg er ikke redd for å gå lei av det, fordi om jeg vil så setter håret i en hestehale og fester luggen enkelt i en spenne på toppen av hodet, og dermed ser det ikke ut som jeg noen gang har hatt pannelugg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2. Når jeg har gått liitt for lenge uten å dusje håret og jeg har det travelt, så er det bare å vaske og føne panneluggen og plutselig har jeg helt fressht hår (i hvert fall ser det sånn ut) 

3. Det å ha pannelugg åpner for dobbelt så mange måter å style håret på, bare fordi at for hver frisyre jeg kan ha uten pannelugg, kan jeg også nå ha pannelugg. Fletter, krøller, hestehale, hårtopp, errrrthing. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå ble det like mange ulemper som fordeler her da, men jeg vil si det er flere fordeler! Til dere som spør så nejjj jeg angrer absolutt ikke på at jeg gjorde det, jeg elsker faktisk å ha pannelugg. Og til dere som spør hvorfor jeg klippet pannelugg, så er svaret at jeg fikk lyst til det, så jeg tenkte why not? 🙂

Jeg styler ikke håret hver dag, tvert i mot, jeg styler håret kanskje en gang i måneden. Jeg har et veldig samarbeidsvillig hår, så det legger seg egentlig der jeg sier at det skal legge seg. Jeg sier bare deckkk også legger det seg flatt lizzom ;p Neida men seriously, jeg glatter sjeldent håret og aldri panneluggen, den bare lufttørker eller fønes eventuelt. Det kunne sikkert blitt gjort finere, men det har jeg rett og slett ikke tid til. Kom som du er sier Mc.Donalds, och jag lyssnar på det.

For dere som vil ha pannelugg, men ikke tør å ta steget, DO IT its fun ♥ Det er bare hår og det vokser ut igjen. Dessuten er det digg med en forandring! 

Har dere flere spørsmål om pannelugg eller andre hårgreier, legg igjen en kommentar så svarer jeg i kommentarfeltet! ♥

5 kommentarer
    1. Du er utrolig fin med pannelugg❤️
      Forresten; så deg spille i Larvik idag, og skulle ønske du fikk spille mer enn de siste 8 minuttene. Lykke til videre💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg