Sunny dayz

Hei babes! I går var Thea, Johanna og Trine til meg og vi lagde familydinner og hadde verdens (chilleste) kjedeligste fredagskveld. Vi har funnet ut at vi befinner oss i en rollekonflikt for tiden. Alt vi gjør er å lese, trene og chillen – noe som bliiiir kjedelig i lengden. Også sier vi til oss selv at faen vi må bli mer yolo, like what happened to us, we used to be fun. Så da er jo alternativet å dra ut å drikke seg dritings, men det gidder vi ikke. Vi gikk rett fra å være 18 til 40 år på to år vi. Men jaja rolig fredagskveld, med mat, godis og tv er vel greit det også. Vi startet på en serie “The Missing” på Tv2 Sumo som var veldig spennende, you should try it ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morrest var jeg på håndballtrening halv ti, og etter det har dagen stått relativt fritt og jeg har ikke gjort så mye. Jeg tok meg en dusj og gikk meg en tur på Heimdal, kjøpte meg en is og nøt sola i eget selskap, haha aw jeg kan være søt noen ganger jeg også. Så lagde jeg meg en god frokost, og nå skal 40-åringen snart møte jentegjengen igjen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERASøte meg, blå under øynene etter for lite søvn, men smiler bredt med isen i munnen og blåbær mellom fortenna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
yummyy

Håper dagen deres blir fylt med masse gøy! 
 

4 kommentarer
    1. Hei boss lady 🙂 kanskje tid å gi din best følgere en sjanse til å møte 🙂 du er så pen 😉 bilde ditt motivere mg veldig bra 😉

    2. Kan du legge ut tips til hvordan å lett holde seg unna gluten? Er intolerant, men synes det er så vanskelig å finne god mat uten gluten.. Hvilken type brød spiser du?
      Har du noen tips til oppskrift på en god glutenfri pizzabunn feks?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg