Hverdagsblogging

Heii! Jeg fikk en kommentar i går om at hverdagsbloggingen min er savnet, og deet er musikk i mine ører egentlig. I det siste har jeg bare publisert bilder fra LA-tuen, og greit nok at jeg var der og har masse bilder derfra, men jeg skjønner at det blir kjedelig i lengden. I hvert fall når sannheten er at jeg er kommet hjem igjen og lever en annen hverdag nå enn jeg gjorde de dagene i LA. Men det blir litt sånn når jeg har tatt masse fine bilder og vil vise dere alt haha, men jeg kan vel legge ut litt godt og blandet da. Uansett så liker jeg mye bedre å blogge om hverdagen min, ikke at den er superspennende, men det er jo litt herlig det også, og innrømme at hverdagen ikke trenger å være så spennende hele tiden.

Så disse dagene etter påskeferien har det vært mye håndball, litt skole og en del venninnetid. Det er jo eksamener på gang, noe som gjør at folk leser mye og har lite tid til sosialt liv. Men hvorfor ikke være sosial med venner og lese samtidig?!?! (Jo fordi man prater høl i høvvet på hverandre og later som man er flinke når man egentlig ikke har sjans til å konsentrere seg om lesinga..) Men koselig er det 😀 Så vi jentene leser en del sammen, heh. I natt lå jeg og Johanna over til Trine, så dro vi på Ukas Økt på 3T-Ilsvika etter frokost i dag, og leste og spiste lunsj sammen etterpå. Love it ♥ Nå skal jeg snart på håndballtrening, så vi blogges senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva liker du best å lese om på bloggen min?♥

10 kommentarer

Siste innlegg