En liten tur hjemom

Heii dere! Ah det har vært noen fantastiske dager i California, ikke minst de siste fem på Santa Monica, de var nok de beste. Jeg fortsatt masse bilder og ting jeg ikke har rukket å skrive om og legge ut, så dere blir ikke kvitt LA-viben på bloggen min helt enda. 

Flyturen i går (og i forigårs) var lang og litt kjedeligere enn den som var på vei til USA, men sånn er det vel alltid, når du sitter og gleder deg til å komme fram til en ny plass så blir ikke flyturen så ille heller. Vi dro etter frokost fra hotellet og da vi kom på flyet var det bare å omstille seg til natt igjen, for å justere tilbake til norsk tid. Selvfølgelig fikk ikke jeg sove, ikke engang med sovetabletter. Så det ble en del filmer for å si det sånn.

Vi mellomlandet både i Stocholm og Oslo, og landet på Værnes rett før klokka tre. Da var jeg helt ødelagt, var så trøtt og skalv fordi jeg sannsynligvis hadde koffeinsjokk samtidig haha… Så da var det bare å komme seg på håndballtrening klokka fem. I natt fikk jeg sovet ut, og i dag flyr jeg videre til Bergen med Byåsenjentene for å spille mot Tertnes i kveld. Travel jente ;p

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jumpsuit fra Missguided

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges ♥

4 kommentarer
    1. Lykke til med håndballen! Hadde vært artig og sett hva du fikk kjøpt deg for noe, det er alltid gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg