Bøker jeg vil lese

Jeg er en aktiv bruker av “notater” på iphone. Der skriver jeg ned alt mulig rart – alle slags passord, huskelister og timelister, bursdagsgaver jeg skal kjøpe, navn på mine fremtidige barn, filmer jeg vil se og bøker jeg vil lese. Jeg bare skriver det ned der så jeg ikke glemmer det. Nå bladde jeg gjennom noen av dem og fant en liste over bøker jeg vil lese. Jeg husker ikke hvorfor jeg ville lese dem der og da, ikke har jeg skrevet noe om hva de handler om heller, men de har tydeligvis fanget oppmerksomheten min på et eller annet tidspunkt, av en eller annen grunn. Så jeg tenkte jeg kunne dele dem, så kan dere søke opp hva de handler om hvis noen av dem ser interessante ut. 


Sweetbitter av Stephanie Danler ♦ Rich and Pretty av Rumaan Alam

Private Citizens av Tony Tulathimutte ♦ Apple Tree Yard av Louise Doughty

How to Murder your Life av Cat Marnell ♦ The Subtle Art of not Giving a Fuck av Mark Manson 


To Catch a Killer av Sheryl Scarborough ♦ All Grown Up av Jami Attenberg

Har dere noen bøker dere vil anbefale?

6 kommentarer
    1. Hello boss lady 🙂 jg dessverre leser ikk bøk 🙂 a true girl you are 🙂 my heart deam 😉

    2. Så morsomt innlegg!! Takk for tips, skal absolutt sjekke ut disse:) Jeg liker det meste av krim, Lackberg, Lindell og Nesbø. Liker andre bøker også, men kan ikke komme på noen spesiell her annet enn et helt halvt år og oppfølgeren som har skilt seg ut høyt over de andre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg