LA SOON

Nå er det ikke lenge til jeg drar til Los Angeles(!!!) Natt til førstkommende fredag faktisk. Jeg drar med mamma, pappa og Pernille, og vi blir borte i ti dager. I tillegg bor jo Anna der med typen at the moment, så jeg skal selvfølgelig besøke dem samtidig. Ahh jeg gleder meg! Jeg trenger en ferie nå kjenner jeg. Noe utenom det vanlige, noe annet enn den samme, gamle hverdagen.

Vi skal blant annet bo på Santa Monica, der Anna bor, i noen dager. Vi skal også bo noen dager i Beverly Hills, og så skal vi roadtrippe oss ivei mot Las Vegas, og være der i noen dager. Hvis dere har noen tips eller forslag til hva vi kan gjøre (eller ikke burde gjøre heh), hvor vi kan shoppe eller spise, så del dem gjerne! Uansett hva det måtte være, så blir jeg happyy. 

Gleder meg massee ♥

15 kommentarer
    1. Du MÅÅÅ dra til Universal Studios!!! Helt sjukt bra opplevelse! Også er vel turen opp til Hollywood-skiltet ganske så obligatorisk? Hehe, nei men vil virkelig anbefale det også 🙂

    2. Vil virkelig anbefale og leie sykler og sykle langs santa monica og venice, veldig koselig å gjøre med familie:)

    3. Venice Beach og Santa Monica er must! I tillegg må du spise på In’n’out!!! Det er et burgersted, kun eksisterende i California, men de har seriøst den beste junkfooden ever!! Du må dit!
      Ellers hadde jeg garantert brukt en dag på Seven Flags om dere har tid, noe av det beste jeg gjorde da jeg var i Cali! Kos deg

    4. Dra på the groove på shopping! virkelig et must, det er der alle kjendisene og youtubere osv drar, driit fint<3 Anbefaler også skikkelig i hollywood å dra på sånn celebrityhouse tour, høres veldig "turistaktig", men er virkelig verdt det, det er veldig gøy! Man kjører rundt på sightseeing hvor en guide peker på der alle kjendisene bor, da jeg kjørte en så vi Justin Timberlake utenfor huset hans!!!

    5. Åh, så heldig du er! Du må nyte ferien kjempemye! Kan du lage innkjøpsvideo etter turen? Gleder meg til å følge deg 🙂

    6. Jeg vil anbefale Venice Beach og Santa Monica! Bare oppleve atmosfæren og nyte livet der, det er virkelig noe for seg selv. Det er noe av det beste med La, selve stemninga, folka, stedet, det er så rolig og behagelig, samtidig som utroligutrolig fint! Jeg var selv på språkreise i Long Beach, og jeg savner det så alt for mye! Nyyt tiden og bruk den godt, kommer til å bli super bra!

    7. Dere mååå dra innom Betty Sue’s Diner! Den er på veien mellom LA og Las Vegas! Går ikke an å spise på en mer amerikansk diner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg