Freshh fringe

Hei dere, god søndag! Jeg fortalte dere jo at jeg var til frisøren i går, hos h2 Bleach & Sisters på Mercursenteret. Jeg gjorde ikke noen drastiske forandringer, bare stusset luggen for første gang siden jeg klippet den, som nå begynner å bli en stund siden, og fikk stylet en litt wavy-beach-look. Det passet fint ettersom jeg skulle i 20-årsdag i går kveld. Det ble en finfin kveld med masse herlige jenter og god stemning ♥ Her kommer noen bilder av outfit og nyklipt hår. 

Mesh-genser fra Urban Outfitters, bh fra Never Naked

Bukse fra Sisters Point

Jakke fra Dorin Frankfurt 

Klokke fra Daniel Wellington

Husk at rabattkoden (MATHILDEHOLCK15) til Daniel Wellington klokkene gjelder fortsatt, så fram til 30. april kan dere få 15 % rabatt på alle klokker og tilbehør. Så det kan lønne seg å ta turen innom nettsiden før mai plutselig dukker opp ♥

Hva synes dere om looken?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg