Sminkefri lizm

Hei! I dag startet dagen min med et knekkebrød med makrell i tomat og en tidlig håndballtrening. Selv om det er litt gidd å stå opp tidlig på en lørdag, så er det jo verdt det etterpå, uten tvil. Jeg kom meg i hvert fall tidlig til byen med Johanna. Vi tok turen for å kjøpe bursdagsgave til vår kjære Sanne, som vi skal i bursdag til i kveld. Samtidig dro vi innom H2 på Mercursenteret så jeg fikk stusse min elskede pannelugg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg synes det er så digg at jeg har vendt av meg å bruke sminke til hverdags. Jeg brukte ikke mye sminke på vgs, men jeg tenkte at når jeg begynte på NTNU så måtte jeg sminke meg hver dag, but whyy? Jeg føler ikke noe behov for å sminke meg for noen andre enn meg selv, men når jeg føler meg fresk og fin uten sminke så er det vel bare bortkastet tid og energi. Jeg har jo vippeextensions da, så det er litt juks. Haha jeg vet hvor irriterende det er når folk legger ut bilder og bare “#sminkefri lizm”, også har de restylane, botox, fake-lashes og tatoverte bryn. Uansett så er det hudsminken som er gidd for meg da. Det er den som er irriterende å fjerne om kvelden haha.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Støttekontakten min er med ↓ sitter der i bakgrunnen og passer på at alt går riktig for seg, og at jeg ikke ender opp med å si ja til å farge håret blått og klippe sidecut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse to fine jentene holder til på H2 Mercursenteret, og fikset håret mitt i dag ♥ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har vi besøk av mimmi og beste hjemme her, og jeg skal snart begynne å ordne meg for kvelden. Jeg skal vise dere noen pannelugg-pics senere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva skal dere i kveld?

3 kommentarer
    1. Hvor ofte går du og ordner vippene dine? Du har helt sykt fine vipper ihvertfall! Ser ikke ut som extensions jo, og det er helt sykt positvt. Jeg synes egentlig vippeextensions er ganske stygt, for de fleste jeg ser har aaaaltfor mye og lange vipper, og de faller av osv, men dine var jo kjempe fine!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg