10 strake

Hei dere! I helga var jeg i Oslo med håndballgirlsa, eller @utleirajentan som vi kaller oss på instagram (follow oss og følg med på ferden♥). Vi dro på lørdagsmorgenen og spilte første kamp, mot Oppsal, klokka fire. Vi vant den 25-32. På kvelden spiste vi pasta og pizza på Olivia, og de hadde glutenfri pizza wihu. Resten av kvelden gikk ut på å lete etter en 7eleven eller noe i den duren som solgte smågodt. Vi fant en til slutt og utslitte som vi var dro vi tilbake på hotellet, spiste godteriet vårt i senga og så på norsk humor til vi sovnet før klokka slo tolv. 

Dagen etter fikk nyte en god hotellfrokost før vi tok turen til Operahuset og Aker brygge i nydelig sommervær. Klokka fire var det duket til ny kamp, mot Bækkelaget. Det var en mye mere spennende kamp, som vi til slutt vant 27-31. Nå ligger vi på tredjeplass på tabellen og har 10 strake seiere på rad!

Jeg tok ikke så mange bilder på turen som jeg egentlig hadde tenkt, men jeg la ut en del på mystory. Det er bare å legge meg til der, mathildeholc ♥ Husk uten K på slutten hehe..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

→ Matti, Marty, Ida, Johanna, June og Sanne

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Laget meg en diigg pasta-pesto-kylling-salat som jeg tok med meg på lørdag, til å spise før kamp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin dag videre! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg