Tester sjokomelk

Har dere sett at Litago har kommet med sjokomelk uten tilsatt sukker eller søtstoffer? Altså en ting er sukkerfritt, det hører vi jo om errrwhere these days, men uten søtningsstoffer også da gitt! Når jeg tenker meg om så har den vel vært på markedet en stund, men den har kommet i stor kartong nå. 

Jeg er et skikkelig sjokolademenneske, jeg eelsker sjokolade og sjokomelk og stort sett alt med sjoko i (det eneste jeg er litt skeptisk til er kombinasjonen sjokolade og lakris, men hvis jeg hadde lagt inn en innsats ville jeg sikkert falt pladask for det også). Uansett, poenget mitt er at jeg naturligvis ikke drikker vanlig sjokomelk hver dag, ettersom det ikke er veldig sunt i store mengder. Derfor er jeg er stor på Tine sin Styrk med kakaosmak. Det er skummetmelk med kakaosmak og veldig lite sukker, så det sier seg selv at den ikke er like juicy som vanlig fat sjokomelk med lots of sugar, men et godt alternativ i hverdagen vil jeg si. Uansett er det digg å få en sjokomelk som smaker vanlig sjokomelk, bare at den ikke inneholder sukker eller søtning. For det gjør den virkelig, spør du meg i hvert fall, den smaker helt vanlig sjokomelk. Nammm my new fav. Jeg gir den en 5’er. Hadde den vært av ekstra lett melk i stedenfor vanlig lettmelk hadde den fått en 6’er. Men det er bare min mening, maby imma freak. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har dere smakt den? 

6 kommentarer
    1. Den er virkelig supergod! Dog ikke sukkerFRI. Melk inneholder naturlig sukker, og denne melken er laktosefri. Det vil si at laktosen er spaltet til glukose og galaktose. Glukose er på godt norsk helt vanlig sukker. Jeg vet jeg er slitsom nå iom at det er en pirkesak, men at dem er FRI for sukker er ikke sant

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg