Videoblogg: Q&A del 3 trening, kosthold og håndball

Her kommer endelig siste del av spørsmålsrunden, og jeg veet det har tatt en evighet haha, sorry bout tthat. Men her er den i hvert fall. Jeg satt å vurderte sterkt om jeg skulle spille inn alt på nytt i går, men da hadde jeg jo serr aldri blitt ferdig. Det er bare sånn at etter hver gang jeg har spilt inn en videoblogg og ser den etterpå, så tenker jeg at jeg ville svart på en litt annen måte, eller sagt noe annet. Men det er sikkert det som popper opp i hodet mitt først som er the real truth. 

Uansett, jeg håper virkelig dere liker den og at jeg ikke blir grilla og spist til middag av noen 🙂 Har dere flere spørsmål angående dette så kan vi holde en liten dialog i kommentarfeltet, så kan jeg svare kjapt på det dere lurer på. Skru på god kvalitet på videoen og enjoyy ♥ Gi meg gjerne en thumbs up hvis dere føler for det også hihi. 

Hva synes dere?
12 kommentarer
    1. Hvor mange kilo bruker du å ta i de forskjellige “tunge” øvelsene? Som knebøy, markløft, Frivending 🙂

    2. ^lurer også på det! I tillegg til hvor mange sett og repitisjoner bruker du å gjøre i de største øvelsene?

    3. hvor ofte dusjer du mtp at du gjerne trener 1-2 ganger hverdag?
      er faktisk et par ganger jeg dropper å trene to ganger samme dag fordi jeg ikke orker å dusje to ganger samme dag, hehe

    4. miriam: Jeg dusjer kroppen etter hver gang jeg har trent, så 1-2 ganger om dagen. Men håret prøver jeg å strekke meg til annenhver dag, og heller bruke en del tørrsjampo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg