Pakker kofferten igjen

God fredag da dere! Blir aldri lei av å si det når denne dagen kommer. Fredagsfølelsen er noe for seg selv altså. Jeg våknet av meg selv i morrest, med sola skinnende inn ruta, en halvtime før vekkeklokka ringte. Så jeg sto opp, tok en dusj, lagde meg en klassiker til frokost, og nøt den med Greys på skjermen. Deretter dro jeg på forelesning som begynte 10.15. Jeg har sluttet å gidde å sminke meg for tiden, så da tar det jo null komma niks å ordne seg. Jeg var ferdig klokka 12 og da var det bare å fyre opp New Music Norway på Spotify i bila på vei hjem. Ikke så mye stæsj å skryte av der egentlig, bortsett fra David Guetta og gjengen med sin nye sang, som folk hater skikkelig på, men som jeg seff digger. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld vet jeg bare at jeg skal spise en skikkelig burger og se norske talenter. Og i morgen tidlig drar jeg med håndballaget (Utleira denne gangen♥) til Oslo for å spille to kamper, mot Oppsal på lørdag, og Bækkelaget på søndag. Jeg gleder meiiiii. Sees i Oslo eller??♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en digg kveld med masse kos!

6 kommentarer
    1. Kan du komme med en update på hva du synes om sveisen så langt? Om du angrer, hvor praktisk det er, om det er vanskelig å style osv.. Kler deg ihvertfall veldig bra!

    2. Hei! Er det noe sted det er mulig å se disse kampene på nettet eller noe? Hadde vært veldig artig 🙂 oog så lurte jeg på en ting til; HVA gjør du med piercingene i øret når du spiller håndball? Hilsen en håndballspiller med nylig tatt piercing i øret, hehhe

    3. Hei! Føler du at det er enklere å være deg selv og ikke stresse så mye over hva andre synes om deg etter du sluttet på VGs? Går selv vg2 og selvom jeg ikke vil være en person som bryr seg om hva andre mener, føler jeg at det er vanskelig å tørre å være helt seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg