Sunn banankake

Jeg lar meg lett inspirere av andre, og blir alltid veldig inspirert når jeg kjøper meg Shape Up en gang i blant. Bladet altså, det er jo litt koselig å lese blader også, ikke bare blogg og nettavis. Så da ble jeg inspirert til å lage denne sunne og saftige banankaken, som ikke tar mer enn 90 sekunder å lage from scratch! Dere må bare prøve den. Perfekt som en snack, dessert, frokost eller mellommåltid, og den er helt uten helseprodukter. 


Bland sammen:

4 ss havregryn/havremel (her kan egentlig all slags tørrvare brukes). Jeg brukte 2 ss havregryn, 1 ss mandelmel og 1 ss kokosmel.

1 moden banan (mos den med en gaffel før du blander den inn i røra)

1 egg

1/2 bakepulver 

Hell røra i en kopp eller liten skål og sett i mikroen i ca 1 minutt. Yess sunn banankake på under 2 minutter!

Topp med mørk sjokolade og/eller bær 

And finally DIG IN ♥

Prøv den og si hva dere synes ♥

6 kommentarer

Siste innlegg