Gir bort klær

Hei dere, god søndag! I går hadde familien kollektiv rydde-og-kaste-klær-man-ikke-bruker-dag, noe som egentlig er litt deilig, i hvert fall når man begynner å se enden. Vi innså at det var på tide å virkelig gå gjennom alt vi eier av klær og kaste ut det vi ikke bruker lenger, og det er mye, ettersom vi ytterst sjeldent har slike ryddedager. Jeg liker ikke å rydde og man kan sjeldent se gulvet på rommet mitt, men plutselig treffer jeg en nerve, som får meg til å gjennomføre en skikkelig ryddings. Men det må være tidlig på dagen, og det må være lyst og fint vær for at jeg får det til haha, weird. Det var heldigvis det i går. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her var det bare å sette i gang, vanskelig å vite hvor man i det hele tatt skulle sette i gang. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

SÅ mye klær, jeg skjønner ikke. SÅ deilig å kvitte seg med det. Jeg prøvde meg på Tise og fikk solgt noe, men jeg har ikke tålmodighet til det der fant jeg ut, så nå gir jeg det bort. Noe på loppemarked og noe til Frelsesarmeen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så fikk jeg rydda rommet også, endelig. Ser nesten nakent ut uten alt rotet mitt :/ Men det er mye bedre å være på rommet når det er ryddig, jeg sitter her nå faktisk og koser meg med sollys inn vinduet og god musikk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strålende dag!

4 kommentarer
    1. Hei min flower 🙂 så flink du. Er å rydde 😉 chiller hjemme 🙂 jg tenker på dg hele tiden:) sov godt !)

    2. Jeg har skråtak og sliter med å få brukt den delen av rommet, mer jeg så på det ene bildet at du hadde fått festet et rør under taket. Kunne du svart i en evt. spørsmålsrunde hvordan du gjorde det? Jeg vil gjerne utnytte all plass i rommet ettersom at skråtaket tar store deler av rommet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg