Erfaringer som RUSS

Jeg var jo russ i fjor og jeg vet at det er mange spørsmål man gjerne vil ha svar på og tips man vil ta med seg inn i russetiden, så her kommer noen tips fra meg til dere. Det er kanskje ekstra viktig at vi (dere) jenter står sammen og passer på hverandre i russetiden.

Skriv telefonnummeret til en av dine nærmeste venninner, enten på mobildekselet eller ha det som bakgrunnsbilde på mobilen. Min russegruppe lagde egendesignede deksler med telefonnummeret til en i gjengen på. Vi skrev bare if found call ..(også et nummer). Og det var utrolig smart. Jeg mistet telefonen min på LS, og da var jeg veldig takknemlig for at vi var forberedt på det. En snill jente plukket opp telefonen min og vi møttes dagen etter så jeg fikk den tilbake. Aahh det var en lettelse. 

Spis nok mat. Det blir ofte glemt i all moroa, men altså jo mer moro du ønsker deg, jo mer bør du være bevisst på å få i deg nok mat. Det at man blir fortere full og dårlig når man har spist lite, gjelder vel de aller fleste. 

Ha all alkohol klar på forhånd. Det blir lite tid til å dra på polet i russetiden, og dessutene forsvinner pengene på kontoen som snø i april.

DCIM100GOPROGOPR0570.

Kjøp deg noen billige tøysko som du ikke trenger å være redd for. Jeg brukte faktisk mine kritthvite Adidas Sam Smith og de lever fortsatt, men jeg hadde ikke tenkt på det på forhånd. Jeg brukte også uggs på de kaldeste kveldene. Ga blanke faen hvordan jeg så ut og kledde meg etterhvert. 

Kjøp inn en del basic klær som du kan ha på i russetiden. Jeg tenkte det kom til å bli jævlig chill med den buksa, for det er liksom bare å hive den på seg og være klar for fest. Men problemet var jo hva jeg skulle ha på meg på overkroppen. Jeg hadde liksom ikke en million kule t-skjorter fra før av, og jeg ble lei av å bruke de samme toppene flere ganger. Så ha det i bakhodet, og gjøre klart litt enkle topper og gensere.

Drikk alltid vann før du legger deg. Jeg hadde dønn serr alltid en 1-liters flaske med vann på nattbordet, og hadde konkurranse med meg selv om å drikke mest mulig av den før jeg la meg. Det gjorde susen altså, jeg var ikke hangover en dag i mai. Bortsett fra 17 mai haha, da var jeg ferdig. 

Ha med deg russekort til enhver tid. Kort sagt så blir du fort upopulær blant barneskolebarna hvis du er tom for russekort. Det kan medføre rasende småbarn, og en del hatefulle kommentarer rettet mot en stakkars russ 🙁 #mobbing #angrep #sinnasmåbarn

Dra på skolen! Ikke bare unngår du fravær, men så er det faktisk utrolig morsomt også. Det er en del av det, og litt av sjarmen. Å møte bakruse medruss i klasserommet etter en artig kveld var ikke noe jeg ville gå glipp av.

Ta mange bilder og fiilm, det eeer så verdifullt i tiden etterpå. Jeg kan sitte en hel dag å se på bilder og mimre tilbake.

Lag deg en RT2017 liste på spotify, den kommer til å bli din beste venn. Så enkelt å bare fyre opp den på vors. 

Og sist men ikke minst, nyyyyyt tiden. Det er mitt aller viktigste tips av erfaring. Det er en fantastisk tid, so don’t let it go to waste. Drit i om du er fyllesjuk, forkjøla, fette lei av livet eller har en religion-prøve dagen etter DRA UT OG LEV LIVET dønn serr. Dårlig forbilde, kanskje, men når jeg ser tilbake på det var det verdt det. Pass på hverandre og have the time of your life!!

Hva synes dere om innlegget? Har dere spørsmål eller kommentarer så er det bare å dele i kommentarfeltet ♥

7 kommentarer
    1. Hei boss lady 🙂 innlegget ditt er perfect 🙂 tok noe tips som skal hjelpe videre;) du er så pen 🙂 ha en fin lørdag videre 🙂

    2. Har du tenkt til å lage en bikini haul nå som det er vår? har sett på så mange av de i det siste og det hadde vært så fett om du lagde en også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg