Glutenfrie spinatpannekaker

I dag prøvde jeg noe nytt, nemlig grønne pannekaker mmm. Som dere sikkert allerede har skjønt så er det spinat som er årsaken til den freshe fargen. Det er hovedsaklig vanlige havrepannekaker, med en liten vri. De ble utrolig gode! Her er oppskriften:

30 gram havregryn + 15 gram annet mel (jeg brukte glutenfritt kokosmel)

1 egg 

2 ss mager kesam (kan bruke naturell yoghurt eller noe lignende)

1/2 ts bakepulver

2 ts søtning (jeg brukte vanlig sukrin)

en klype salt

en neve spinat

Jeg tok alt i en blender for å få en smooth blanding, og regulerte med vann til jeg fikk en passe tykk konsistens. Jeg fikk 7 små pannekaker ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva tror dere om disse? Prøv de ut og si meg hva dere synes!

Del gjerne innlegget videre ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg