Månedens favoritter

Her kommer en miks av favoritter fra både februar og mars, håper dere liker det!

Favorittserie

Ja jeg er jo litt over gjennomsnittet hekta på Greys, så sånn går nå dagene. 

Månedens craving

Blåbæær mm, det er mitt hverdagsgodteri for tiden

Favorittprodukt

Parfymen min fra Roberto Cavalli, luv it. Kjøpte den i Krakow.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittpålegg

Muligens makrell i tomat at the moment. Det er blant mine alltime favourites faktisk. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittdrikke

Hmm jeg vet ikke, Redbull? Nocco? Noe med koffein i hvert fall. Her ser dere min del av kjøla i kjelleren ↓ 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittfilm

Jeg har ikke sett mye film den siste måneden, verken i mars eller februar, bortsett fra Fifty Shades på kino, men den ble kanskje ingen favoritt. Men en film som gikk på TVen her en lørdagskveld da jentegjengen var samlet, var We’re the Millers, og den er jo bare ekstremt morsom. Den er en favoritt. 

Favorittsang

Hele albumet til Ed Sheeran egentlig, men ettersom jeg allerede er klisjé som velger det som favoritt denne måneden, så kan jeg like gjerne innrømme at de to mest klisjé-sangene også er mine favoritter, nemlig Dive og Perfect

Favoritt klesplagg 

Jeg har faktisk ikke shoppet noe som helst av klær på en god stund, jeg husker faktisk ikke sist jeg kjøpte meg et klesplagg. Men favoritten er kanskje genseren jeg fikk i bursdagsgave av mine bestfriends. Den er fra Gestuz.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva synes dere om innlegget?

4 kommentarer
    1. Hvor kjøper du brett eller “mange om gangen” av nocco og redbull? isfåfall som kanskje gjør det litt billigere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg