Søndagen som skulle være planfri

Well.. Jeg burde skjønt at når jeg planla å ha en dag helt uten planer, at det kom til å oppstå noe så stressende som akkurat en plan. Haha midt i min tredje episode av Greys ble jeg spurt om å spille en kamp for 4.div laget til Utleira, som forøvrig mangler linjespiller i dag. Og jeg klarer ikke si nei til det, dessuten vil jeg jo alltids spille håndball. Så da er det bare å omstille seg, og gjøre seg klar til kamp om to timer. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ei litta tur med hunden først for å våkne
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin søndag dere!

4 kommentarer
    1. Så bra Mathilde holck 🙂 jg håper du bli veldig god 🙂 for mg du er best 🙂 kos dg min flower 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg