Debut i eliteserien!

Hei folkens! Sorry mitt fravær de siste to dagene. Det har vært noen dager der både hodet og kroppen har vært opptatt med en del håndball og trening. Dere som har fulgt bloggen min en stund, eller dere som har fulgt den hele veien, har jo også fulgt meg gjennom en del tider med mye håndball. Det har ikke vært sånn kjempe stort fokus på det, ettersom jeg har tenkt at flertallet av leserne mine kanskje ikke interesserer seg så veldig for det. Men når jeg tenker meg om så syntes jeg jo faktisk det var litt spennende å lese om da Erica gikk på cheerleading, så kanskje ikke det er helt døden å lese om håndball heller..? I dunno. Men saken er den at håndballen tar en ganske stor plass i hverdagen min, og ettersom dette er en blogg om livet mitt, så blir det litt unaturlig for meg å ikke nevne det. Og kanskje spesielt nå, for akkurat nå har det skjedd noe veldig spennende i min lille håndballverden, jeg debuterte nemlig i eliteserien på onsdagen! For Byåsen elite, mot Stabæk. Jeg var jo med dem til Hamar forrige onsdag, men spilte ikke noe. På onsdagen derimot kom jeg på banen. Og selv om jeg bare spilte de siste sju minuttene (sju og et halvt i følge Johanna, hahaxD), og keeperen reddet det ene skuddet jeg fyrte av, så var det sinnsykt artig. Jeg hadde så mange følelser inni meg da jeg kom hjem fra den kampen, jeg var både stolt og skuffa over meg selv. Jeg sto og så meg selv i speilet, og i det ene øyeblikket bare gliste jeg og tenkte fyyttiiii så bra, og i det andre holdt jeg på å klikke på meg selv for at jeg ikke satt den j*vla ballen i mål, aarrrgh er det muulig da. Men jeg må bare gjenta til meg selv at gjort er gjort, det går ikke an å endre på, gled deg heller over det positive, og det kan komme flere sjanser. Kampen kan dere se her. 

 

En cute og svett matholck etter trening <3

14 kommentarer
    1. wihuuu! gratulerer med debut :))
      spiller håndball selv, så synes det er veldig gøy når du oppdaterer på hva som skjer i din håndballverden!

    2. Å herregud så gøy! Gratulerer så mye med debuten din. Jeg spiller håndball selv og er i tillegg linjespiller så elsker når du oppdaterer oss på håndballen! Har lest bloggen din i mange år nå og må si at du virker som en helt herlig jente. Stå på, heier på deg<3

    3. Hei 🙂 så bra , er veldig for dg 😉 stå på baby 🙂 du er synnsyk nydelig , jg er alltid her for dg 🙂 believe 😉

    4. Ååå, GRATULERER! Det må ha vore sjukt artig!!
      Spiller selv fotball, men eg liker veldig godt å lese om håndball 🙂

    5. Gratulerer så mye, det er stort da!! Veldig gøy å lese om håndballen din, selv spiller jeg fotball så det er gøy å lese om din hverdag ogsånn:) stå på videre, nå er du jo på skikkelig god vei<33

    6. Så gøy med debut i eliteserien, gratulerer 😀 Selv spiller jeg håndball i 3 div, og det er jo så gøy!

    7. Oj shit grattis, det er stort det!! Elsker å lese om håndball og trening, det er så gøy og motiverende!

    8. Gratulerar med debut! Eg tykkjer det er spennande å lese om handball, sjølv om eg er fotballspelar sjølv. Treng eg motivasjon på trening og kosthald klikkar eg meg alltid inn på bloggen din 🙂

    9. Herregud grattis, det er huuuge!! Ante ikke at du var så flink. Er litt i sjokk nå. Du spilte søren meg med Ida Alstad og Emilie Hegle Svensen (eller hvordan man skriver det lol). Uansett, GRATULERER ÆÆ. Jeg spiller også håndball og det er lååv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg