Prøver å plante et tre

Hei, gratulerer med dagen jenter! I dag sto jeg opp samtidig som resten av familien, noe som sjeldent skjer egentlig. Jeg står til vanlig opp rett etter at de har forlatt huset, men på onsdager har jeg skole klokka kvart over åtte, så da blir det en tidlig morgen i uka. Noe som er helt greit, i hvert fall nå når det er så lyst og fint ute. Jeg mener det, for et væær! Nå sitter jeg hjemme og prøver å gjøre litt skole, men jeg må seriøst ha noe slags alvorlige konsentrasjonsproblemer. Så da ender jeg opp med å blogge da. Jeg tror ikke det er meningen at jeg skal studere jeg… Jeg prøvde tilogmed å laste ned en app “Forest” som skulle hjelpe meg å fokusere mer, men jeg endte bare opp med å drepe trær 🙁

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld får jeg et nytt forsøk i eliteserien. Byåsen elite spiller mot Stabæk i Nidarøhallen halv sju. Jeg gru-gleder meg :):):)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjøpte disse søte posene med snacks på Nabocash. De var så cute at jeg bare måtte, og de var gode også! (og glutenfri ofc). 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en strålende dag! 

8 kommentarer

Siste innlegg