My everyday breakfast

Hei! Vil dere høre en ting dere ikke visste om meg? Jeg spiser det samme til frokost så og si hver eneste dag. Det er ikke typisk meg egentlig, ettersom jeg er veldig variert i kostholdet ellers og liker forandring. Men frokosten er den samme, uansett om jeg skal på skolen, trening eller jobb. Den slår aldri feil. Det er altså ikke mer avansert enn havregrøt egentlig. Men hemmeligheten er å tilsette noe ekstra i den for å gjøre den litt mer spennende. Så hver dag tilsetter jeg en halv smashed banan og 1-2 spiseskjeer cottage cheese. Jeg tilsetter begge de ingrediensene når grøten er ferdig, men rører det inn på lav varme. Så krydrer jeg med kanel og sukrin. På denne måten blir havregrøt aldri kjedelig for min del. Men når jeg (hvis jeg) en gang blir lei, så skal jeg finne på noe annet å putte oppi og si fra til dere, I promise. Men dere må prøve denne altså, I love it ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jeg som alltid tar bilde av alt jeg spiser, tok faktisk iikke bilde av denne når den var ferdig, like whaaat?! Men jaja det ser ut som en vanlig grøt haha.

Hva består deres favoritt-havregrøt av? ♥

10 kommentarer
    1. Lager igså alltid havregrøt, men med vann. Men en ting som er sååå sykt smart og godt som jeg gjør, er at jeg tar suketter i grøten mens jeg lager den, da får den en skikkelig god og søt smak!!! Prøv!!! Du vil ikke angre

    2. Haha, jeg spiser også dette hver dag og har gjort det sikkert litt for lenge.. men det EEER så godt! Lager bare min på vann, cottage cheese og havregryn, men med masse kanel og kardemomme. Kutt opp epler, bland med kanel og sett i mikroen på 40 sekunder, og ha deretter dette som topping på grøten – NAM. Lager den samme hver eneste dag og går ikke lei. Haha, entusiast!!!

    3. Spiser selv havregrøt hver eneste morgen, men min er laget på gryn, vann og ett egg – toppet med 1 banan, forsne blåbær og mandler 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg