Håndballkamp og lite søvn

Hei! Litt etter klokka to i natt kom jeg hjem etter turen med Byåsen-jentene til og fra Hamar. Vi spilte mot Storhamar i går klokka seks og vant 32-28. Det var skikkelig stemning i hallen, masse publikum og kampen ble streamet på håndballtv. Jeg har aldri vært med på en kamp i eliteserien før, så det var nytt for meg og det var utrolig kult å få være med. Selv om jeg satt på benken og ikke kom ut på banen, så hadde jeg full forståelse for det. Jeg hadde ikke forventet å få spille, det var bare en fornøyelse å sitte der i Byåsen-drakt og være en del av laget. 

Det ble en sen kveld og kort natt på meg. Klokka åtte ringte vekkeklokka igjen og da var det trening med PT på Ilsvika som sto for tur. Jeg dusjet der etter økta og kjørte rett på skolen etter det. Nå sitter jeg på kjøkkenbordet hjemme og drikker Nocco i et forsøk på å ikke sovne etter middagen, må holde meg våken til kveldens håndballtrening. Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel og grå, si. 


 

8 kommentarer

Siste innlegg