Favoritt post-workout shake

For det første så er jeg jo et milkshake-barn, det er ikke noe nytt. Milkshake er noe av det beste jeg vet. Jeg var alltid den som drakk opp sidemannens milkshake etter å ha drukket opp min, når hun ikke klarte mer. And the thicker, the better, så Mc.Donalds sin har alltid vært en favoritt, men Graffi sin sjoko-shake har overgått alle andre. Uansett nå sitter jeg bare å dagdrømmer om milkshake, så det skal jeg slutte med, var ikke meningen å friste dere til å ta en kjapp drive-thru på mccern altså. Poenget mitt var egentlig å si at det ikke er så kjipt å være et milkshake-barn, når det er så enkelt å lage en sunnere erstatning!

Jeg har jo delt mine supre shakes med dere før. En med dadler som hovedingrediens, en med frossen banan, og en med svarte bønner tror jeg til og med det var en vending. Vel her kommer det enda en, med Propud som hovedingrediens. Mmmm denne er sinnsykt god! Her er det jeg bruker i shaken:

1/2 flaske med Propud

1 hel frossen banan (ha på lager i fryseren til når du trenger det)

Litt svart kaffe

1 teskje med peanøttsmør

1/2 eller 1 helt glass med isbiter


Ha alt sammen i en blender og kjør til den er klumpfri. Jo mer istbiter du bruker, jo tykkere blir den. Både kaffe og peanøttsmør kan selvfølgelig sløyfes. 


Jeg bruker kaffe fordi jeg elsker kaffesmaken, men Propud har også en shake med smak av cappuccino, så da blir det jo litt enklere. De har også vanilje, som jeg ikke har smakt enda. 

Denne shaken trenger ikke bare benyttes som post-workout altså, selv liker jeg helst å spise ordentlig mat etter trening. Den kan like godt nytes som en milkshake på en lørdagskveld, eller som hangover-cure en søndag formiddag. 

Try it and let me know what u think ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg