Ikke så praktisk på trening

Jeg tenker ikke så ofte på konsekvenser egentlig, så da jeg klippet meg pannelugg slo det meg ikke at jeg tilbringer halvparten av livet mitt på håndballbanen, og kanskje ville få en hard time fixing my hair deretter haha. Eller det slo meg vel, men jeg valgte å tenke den tid, den sorg. Anyways nå står jeg her, med pannelugg og er på vei ut døra til min tredje trening etter at jeg klippet håret, så jeg har overlevd to så langt. Etter håndballtreninga i går kveld så jeg ut som en gutt på 1970-tallet, litt som han ved siden av meg på bildet nedenfor. Oh well. Så i dag prøvde jeg meg på en liten 2007-twist, med ei aldri så lita hår-rulle fra den ene siden av panna til den andre. Og selv om det ikke ser helt Beyonce ut, så er det det som har funka best fram til nå i hvert fall. Men hvis noen har noen hårstyilingstips til en håndballspiller med pannelugg så er det bare å fyre løs altså!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg på håndballtrening, og forresten så jeg reiser med Byåsen Elite til Hamar i morgen for å spille kamp der. Det er litt big news for meg, for jeg har aldri spilt kamp med elitelaget, bare trent med dem, og spilt NM20 med de yngste. Såå wish me luck ♥ ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16 kommentarer

Siste innlegg