Lang tur hjem

Hei! Endelig er jeg hjemme etter en laang tur hjem fra hytta. Det var tydeligvis ikke noe særlig føre, så det var mye kø og det havnet i hvert fall en bil i grøfta foran meg på tur hjem. Brannbil, ambulanse og full pakke på stedet, men det gikk heldigvis bra med de i bilen. Mamma og pappa kjørte hjem fra hytta etter frokost i morrest for å rekke en fotballkamp til Pernille, så jeg hadde hytta for meg selv i noen timer. Da ble det litt ekstra kos med Grey’s maraton og nutella lefse, og en liten shoppingrunde før jeg kjørte hjem all alone med høytalerne på full guffe. That’s how I like it. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin søndagskveld! 

4 kommentarer
    1. Kristina: Haha akkurat i det jeg fikk kommentaren her var jeg faktisk i ferd med å bestille meg time hos master of lashes. Ja jeg ble fornøyd, så jeg prøver meg på vipper igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg