Biff & BJ

Fast rutine med familien i Åre er biff, fløtegratinerte poteter, stekt løk og sopp og bernaisesaus, så det sto også på menyen i går kveld. Siinnsykt godt! Før middagen dro jeg på butikken for å forberede meg på søtsuget som jeg vet kommer etter en sånn middag. Så jeg kjøpte med meg en pose med potetgull og en Ben&Jerry’s. Det er forklaringen på overskriften, som mange sikkert mistolket 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Meeeee time med blogg, snacks, Ben&Jerry’s og Grey’s ♥ ♥ ♥ Min nye favoritt er One Sweet World, den er amaaazing, dere må prøve!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

2 kommentarer
    1. Veldig tilfeldig spørsmål, men lurer på hvilken størrelse “tvillingene” hadde i russedressen sin? Og utvider russeklærne seg mye, om det er smart å ta en størrelse mindre?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg