Dagen i dag – fra trening til pizza

Hei dere! I dag hadde jeg time med personlig trener på 3T-Ilsvika etter frokost, og det var digg. Det vil si jeg var utslitt og gjennomsvett, men det er jo det som er digg. Etterpå i hvert fall. This is me fem minutter etter økta:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg var jo på harrytur forrige fredag og handlet masse artige greier, og noe av det ble dagens lunsj. Jeg tok det med meg på skolen og satte meg på lesesal i noen timer før forelesningen som var klokka to. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter forelesningen dro jeg på butikken og handlet inn ingredienser til tunfiskpizza <333 Så dro jeg hjem og lagde pizza til mamma og meg. Resten av familien er på hytta i Åre, og vi to kjører oppover i morgen etter at jeg har vært på trening og mamma på skolen. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og her sitter vi enda, to timer senere, og ser på Grey’s, mami and me. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ha en fin kveld dere! 

7 kommentarer

Siste innlegg