Haircrush

Er det flere enn meg som har falt for bangs-trenden? Sikkert ikke, ettersom de aller færreste faktisk har pannelugg. Vel, jeg er forelsket, og det er litt skummelt. For det kan bety at jeg ender opp med pannelugg i nærmeste fremtid. Det er ikke sikkert jeg hadde passet med det, men hvordan skal man vite det hvis man ikke tør å prøve? Jeg er en relativt rastløs person som ikke er redd for å prøve nye ting, og nå kjenner jeg at det er på tide med en forandring. So what’s next? Pannelugg da kanskje. Hva synes dere om bangs, yes or no? Gi meg noen ærlige meninger nå. 

14 kommentarer
    1. JAA! tror det hadde vært skikkelig fint på deg, sånn som det nederste til høyre, litt rufsete <3 du kler alt

    2. Syntes ikke det er fint, og i tillegg upraktisk når man spiller håndball!! tenk alle babyhårene man får

    3. Jeg syns ikke du skal gjemme bort det pene ansiktet ditt bak en pannelugg, men tror likevel du kunne kledd det

    4. Tror faktisk du hadde kledd det veldig godt visst du går for en pannelugg lik den på øverste bilde, med ett lite mellomrom. Det er jo også veldig in nå.

    5. Litt irriterende å ha det når man får hår i øynene, men du hadde nok kledd det. Syns håret ditt er veldig fint sånn som det er nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg