Bloggmandag

Hei babes! I dag var jeg på møte med 3T-shop om samarbeid framover. Og da jeg kom hjem ga jeg innspilling av spørsmålsrunden et nytt forsøk, så vi får se om det blir bedre denne gangen. Jeg fant ut da jeg var ferdig at jeg hadde noe som lignet på en stor kaktus-pigg på toppen av hodet, men det er bare litt av sjarmen sant.

Vi har forresten fått oppgavene til semesteroppgaven, så jeg burde helt klart begynt på den nå istedenfor å se på Friends og blogge, but you know this is more fun 🙁 Jeg husker stresset med semesteroppgaven i fjor, og jeg bare gruer meg så mye til å utsette meg for det samme, at jeg heller dropper å begynne på den. Det er aldri noen god ide. Jaja nå skal jeg løpe ned på kjøla og smugspise litt gulrotkake og se om jeg får startet på redigering av video. 

Vi bloooggez kisskiss

8 kommentarer

Siste innlegg