Tommel opp for morsdag

Hei dere! Har dere husket morsdagen i dag eller? Er det bare meg eller er det morsdag og farsdag sykt mange ganger i året? Det føles i hvert fall slik. Men litt kake og gaver på en søndag er vel ikke så ille. Jeg er bare fornøyd med at jeg husket det jeg. Vi har ikke rukket å gjort så mye utav det i dag, mamma dro til mamman sin og var med henne, og jeg og pappa tok oss en kjøretur til Levanger for å se Levanger-Molde spille i 1.div. Det tok noen timer, så vi kom hjem for ikke så lenge siden. Men snart skal vi spise søndagsmiddag og jeg skal avsløre hva jeg brukte morgentimene mine på, (nemlig å bake gulrotkake til ære for morsdagen) ← Jeg satser på at mamma ikke klarer å se det som står i parentes. Hun driver å lager middag oppe på kjøkkenet nå, så da blir jeg nødt til å stenge meg inne på badet å kle på kaka litt glasur herfra. Håper ikke hun merker noe, eller leser bloggen før middag. Tommel opp for morsdag og kake, ha en super kveld!


 

5 kommentarer

Siste innlegg